Останні тенденції веб-дизайну 2022 року

Останні тенденції веб-дизайну 2022 року

Хочете знати, що зараз модно у світі веб-дизайну? Ось основні тенденції веб-дизайну 2022 року.

Деякі компанії вибирають традиційний стиль. Інші хочуть завжди бути в курсі дизайну. Незалежно від того, до якої групи ви належите або для кого ви створюєте свої веб-сайти: ніколи не завадить знати, які тенденції веб-дизайну є зараз. 

Досвід користувача нещодавно став одним із трендів веб -дизайну. З іншого боку, завжди слід враховувати зосередженість на кращому UX – незалежно від того, яку стратегію брендингу використовують ваші клієнти.

Великі відео та сильна типографіка

У моді відео як повноекранні заголовки. За допомогою нових, більш зручних для Інтернету форматів (наприклад, WebM), ви можете реалізувати великомасштабні відео, не перериваючи часу завантаження. Особливість відео в стилі Cinema: той, хто відвідує ваш веб-сайт, не лише бачить привабливе відео, а й одразу приєднується до дії.

Негабаритна типографіка

Цей підхід пропонує протилежність повноекранному режиму. Великі шрифти можуть підтримуватися візуальними елементами. У певному сенсі цей стиль може бути дуже мінімалістичним.

Завдяки стриманому та мінімалістичному використанню типографіки створюється прохолодна дистанція. І в той же час певна елегантність. Загалом дизайн виглядає більш прагматичним. 

Діагональні лінії

Лінії вже давно є популярним візуальним компонентом у веб-дизайні. Використовуючи діагональні лінії, ви можете зробити свій дизайн більш цікавим. Діагональні лінії більш «відкриті», ніж горизонтальні. Це тому, що вони з’єднують вміст, а не розділяють його. 

Використовуючи діагональні лінії, ви можете направляти свою цільову аудиторію та спрямовувати її до відповідних областей вашого веб-сайту.

Прокручування текстових елементів

Ефекти прокручування можна добре інтегрувати із масштабованими заголовками. З цього приводу існує багато різних підходів.

Сторінка майже повністю складається з великих символів, які рухаються під час прокручування. Таким чином, веб-сайт виглядає досить статичним.

Тіні та плаваючі елементи

Flat Design зберігся і все ще знаходить своє місце у веб-дизайні. Плоский дизайн був розроблений пізніше в Flat Design 2.0 , де плоскій графіки було надано більше глибини за рахунок використання тіней.

Цей стиль буде супроводжувати нас і в майбутньому. Використовуючи різні типи тіней, ви також можете створити у своєму 2D-проекті враження різних шарів. Таким чином важливі елементи можуть бути виведені на перший план. Це можна добре поєднувати з плаваючими об’єктами. 

Елементи, які перекриваються

У попередньому розділі ми бачили, як можна створити глибину за допомогою різних шарів і тіней. За певних обставин ви можете змінити фізичні властивості ваших елементів. Елементи фону розташовуються перед елементом переднього плану. Цей ефект може бути навмисним, але він також може ввести в оману.

Накладаючи об’єкти, переконайтеся, що жоден вміст не втрачено і всі тексти залишаються розбірливими.

Інтерактивні елементи сайту

Інший спосіб подолати дистанцію між відвідувачами та роботою веб-сайту — використовувати інтерактивні елементи.

Це не повинно бути складним. Перше запитання: що важливо для вашої цільової аудиторії? Запропонуйте опитування, завдяки якому ви налаштуєте свій продукт під уподобання цільової групи.

Однак інтерактивні елементи також можуть носити гумористичний характер і не надавати жодних переваг.

Чіткий і зрозумілий заклик до дії

Ось ще одна тенденція веб-дизайну, яка стосується досвіду користувачів. У майбутньому заклик до дії має бути чітким і видимим. Кнопки також, як правило, залишаються великими, щоб ми могли легко знайти їх на мобільних пристроях.

Читайте також