Цільова сторінка, також відома як Landing Page, є окремою веб-сторінкою з певною метою. Вона ідеально підходить для сезонних рекламних акцій і разових маркетингових кампаній.
Добре розроблена цільова сторінка збільшує ваші шанси на конверсію та рентабельність інвестицій.
Існує два основних типи цільових сторінок. Перший – це сайти, метою яких є збір контактних даних інтернет-користувачів, які згодом будуть використовуватися для розсилки або іншої рекламної діяльності. Для отримання даних використовується контактна форма, купон на знижку, реєстрація на вебінар або безкоштовний зразок продукції.
Другий тип цільової сторінки — це сторінка, метою якої є змусити користувача перейти на інший цільовий сайт. Таку цільову сторінку найчастіше позиціонують за певним ключовим словом, тоді як основний сайт оптимізований під зовсім інші фрази.
На додаток до двох наведених вище прикладів, є також цільові сторінки з продажу, спрямовані на швидкий продаж без необхідності переспрямування на іншу сторінку, а також сторінки «Незабаром», щоб вивчити потенційний інтерес до певного продукту чи послуги.
Почніть створення цільової сторінки з підготовки проекту. Щоб цільова сторінка була ефективною, її слід розробляти з максимальною ретельністю. Важливі, перш за все, вдало підібрані заголовки та кнопки CTA (Call to Action).
Чи вдасться досягти належного рівня конверсії, залежить насамперед від так званого «Лід-магніту» або елементів дизайну, які залучають потенційних клієнтів і досягають поставленої мети. Для важливих маркетингових кампаній добре проводити A/B тести, щоб максимально оптимізувати цільову сторінку.
Landing Page дає змогу ефективніше залучати потенційних клієнтів. Увага користувача зосереджується виключно на меті, якої ви хочете досягти. Його ніщо не відволікає, тому у вас набагато більше шансів підвищити коефіцієнт конверсії.
Цільові сторінки також є чудовим способом провести A/B-тестування та отримати контактні дані ваших потенційних та існуючих клієнтів. Завдяки простій структурі цільової сторінки ви можете легко вносити зміни та розміщувати відповідний вміст на сторінці, не залучаючи команду розробників.
Ціна цільової сторінки значною мірою залежить від її мети. Зазвичай вартість починається від 16000 грн і збільшується зі складністю проекту. Остаточна ціна узгоджується на етапі планування.
Тривалість розробки сайту залежить від характеристик графічного дизайну та використовуваних функцій. Графічний дизайн може бути створений протягом 5 днів з моменту підтвердження комплекту матеріалів для його виконання. Ми реалізуємо сайти-візитки на базі CMS близько 7 днів. У разі більш складних веб-сайтів цей час може бути довшим. Керівник проекту разом з технічною командою визначає час розробки сайту після ознайомлення зі специфікацією проекту та вимогами замовника.