12 причин, чому ваш бізнес повинен мати веб-сайт

12 причин, чому ваш бізнес повинен мати веб-сайт

В Україні понад 72% людей мають доступ до Інтернету, з яких більше половини, тобто понад 20 мільйонів, активно користуються ним. Середній час, який вони проводять в Інтернеті за комп’ютером, становить близько 4,5 годин на добу, тоді як на мобільних пристроях – близько 1,5 години, що в сумі дає близько 6 годин на день для перегляду веб-сторінок. Правда, що багато? Отже, чи можна дозволити собі не мати корпоративного сайту? Нижче наведено ще десяток причин, чому кожна компанія повинна мати власний веб-сайт.

1. Це найкраща форма реклами

Немає більш ефективної реклами, ніж корпоративний веб-сайт. На відміну від інших традиційних форм просування, таких як листівки, плакати, реклама в пресі чи телебаченні, можливості веб-сайту незрівнянно більші. Доступ до такої великої інформації не може надати жодне інше маркетингове повідомлення, яке, як правило, обмежене часом випуску чи обсягом тексту, тому воно здатне представити лише фрагмент пропозиції компанії. В Інтернеті можливості охоплення клієнтів безмежні. Ми маємо його під рукою в телефоні і використовуємо щодня.

2. Давайте знайдемо вашу компанію

Користувачі використовують Інтернет для пошуку. Телефонні книги або друковані довідники компаній вже у минулому – якщо ми щось шукаємо, то зазвичай в мережі, а точніше в Google. Цією пошуковою системою користуються понад 98% користувачів. Однак, щоб бути в ньому, потрібно мати веб-сайт. Але недостатньо просто мати його, він повинен відповідати рекомендаціям Google, тобто належним чином оптимізований для SEO. На позицію в результатах, тобто SERP, впливає понад 200 факторів. Грамотно зроблений і оптимізований веб-сайт забезпечить великий трафік з Google.

3. Забезпечує глобальне покриття

Доступність сайту територіально необмежена. Якщо ми ведемо місцевий бізнес, ми також легко та швидко охопимо потенційних клієнтів з усієї України та за її межами. В Інтернеті маленька компанія має такі ж шанси на існування, як і велика корпорація. Ми зможемо продавати продукцію, яку ми пропонуємо, на іншому кінці України, Європи чи світу.

4. Підвищує довіру до компанії

Сьогодні, з величезною конкуренцією майже в кожній галузі, імідж і авторитет відіграють важливу роль. Перш ніж прийняти рішення про покупку, клієнти часто перевіряють думки про компанію в Інтернеті. Відсутність сайту зазвичай насторожує на самому початку. 

5. Контакт

Сайт є вітриною компанії, що дозволяє легко і швидко зв'язатися з потрібною людиною або відділом у компанії. Правильно спланований сайт дає змогу контактувати, наприклад, з комерційним, бухгалтерським, маркетинговим, рекламним або кадровим відділом. Веб-сайт також може бути оснащений додатковими елементами для покращення спілкування, наприклад, контактною формою або чатом. Важливим елементом є прикріплення карти, яка дозволить визначити маршрут як на екрані комп’ютера, так і в GPS-навігації.

6. Презентація

Сайт має працювати і продавати. Для цього необхідно правильно представити пропозицію. Ми можемо додати на сайт продукти та послуги нашої компанії. Є можливість групувати товари в категорії та підкатегорії, завдяки чому користувач може легко та інтуїтивно дістатися до того, що його цікавить. У презентацію ми можемо додати фотографії, описи, технічні параметри, відео, документи, які можна завантажити. Інтуїтивність, прозорість, а також професійні фотографії та описи є дуже важливими і срияють прийняттю рішення про покупку потенційним клієнтом.

7. Низька вартість залучення клієнтів?

Веб-сайт є одноразовими витратами на відміну від інших форм реклами. Розробляючи веб-сайт, ви оплачуєте його реалізацію, тобто етап графічного дизайну та програмування — кодування інтерфейсу та програмування бекенда CMS (системи керування вмістом). Він доступний без перерви і постійно працює для вас, залучаючи нових клієнтів. Конвертуючи, вартість залучення одного клієнта є найменшою з доступних форм просування, і що найцікавіше, вона з часом зменшується, оскільки кількість клієнтів з часом зростає, а вартість залишається незмінною.

8. Він завжди доступний

Веб-сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Він не бере відгул, не святкує. Він працює у нас безперервно. Він збирає запити та замовлення від клієнтів.

9. У конкурента вже є веб-сайт

Нині компанії з усіх галузей мають власні веб-сайти – і ваш конкурент теж. Перевірте. Якщо клієнту потрібен ваш продукт чи послуга, він швидше звернеться до пропозиції компанії з веб-сайтом і скористається пропозицією, ніж та, яка цього не робить. Він зможе знайти пропозицію, історію компанії, портфоліо, думки і, що дуже важливо, контактні дані.

10. Дозволяє аналізувати

Веб-сайт дозволяє аналізувати багато факторів. Найпопулярнішим аналітичним інструментом є Google Analytics. Завдяки йому ми можемо перевірити, хто, коли, звідки і як потрапив на наш сайт. Ми можемо досліджувати різні маркетингові канали, які залучають трафік на наш сайт ззовні, дозволяючи при цьому оптимізувати та краще використовувати рекламні бюджети.

11. Це економить ваш час

Добре розроблений веб-сайт – це незамінний помічник, який направляє клієнта до потрібних ресурсів. Він відповідає на запитання, навчає, презентує пропозицію, дозволяє залишити замовлення. Не маючи веб-сайту, ці обов’язки лягають на вас і ваших співробітників, а цей час можна було б витрачати більш ефективно. Порахуйте, скільки годин на день ви можете заощадити, маючи веб-сайт.

12. Автоматизує частину роботи

Деякі процеси обслуговування клієнтів можна автоматизувати через веб-сайт або інтернет-магазин. Ми можемо розміщувати часто повторювані запити в розділі FAQ, приймати замовлення через форму або кошик, розміщувати документи для завантаження на сервері, обробляти запити на обслуговування онлайн. Усі ці процеси можна здійснювати за допомогою веб-системи, заощаджуючи роботу команди, тобто гроші вашої компанії.

У світі існує майже мільярд веб-сайтів, і їх кількість постійно зростає. З кожним днем все більше компаній створюють свої веб-сайти, інші змінюють їх на новіші, створюються нові, інноваційні тенденції, такі як WebVR , тобто сайти у віртуальній реальності. Ринок постійно розвивається, тому питання «Чи варто мати сайт і чому?» здається риторичним. Давайте коротко відповімо: мати веб-сайт – це обов’язково!

Якщо нам вдалося вас переконати, а ми в це віримо – зв’яжіться з нами.

Читайте також